Блок живлення двигуна Mk5 представляє нову друковану плату у блоці живлення на всіх деках, пропонуючи ще більшу стабільність швидкості та покращені звукові характеристики, ніж колишній контролер швидкості Light. Поширені проблеми, такі як дрейф швидкості, тремтіння двигуна та зубчасте зачеплення уникаються. Налаштування швидкості для 33,33 та 45 об/хв керуються однією ручкою без необхідності заміни ременя/пластини.
Ремінь виготовляється на заводі з використанням спеціального матеріалу, який покращує зчеплення та знижує розтяг при миттєвому навантаженні, а також унікального матеріалу, який значно перевершує широко використовуваний неопреновий каучук. До його переваг належать підвищена динаміка та глибші баси.
Ретельно відібрані кабелі від найкращих постачальників підключаються до схеми двигуна, яка розроблена для забезпечення безперебійної роботи двигуна, опорного диска та вінілового програвача при постійному електроживленні.
Ретельно розроблений спеціальний пластиковий шків забезпечує максимальне зчеплення ременя, що призводить до підвищення чіткості та динаміки.
Зроблений у компанії новий підшипник MKV має наднизький рівень вібрації. Шпиндель обертається на шарикопідшипнику з карбіду вольфраму, центрованому на загартованій подушці для низького тертя і тривалого терміну служби. Низьке тертя підшипника необхідне запобігання вібрації.
Пластина підшасі врівноважує армборд з опорним диском та корпусом підшипника, відокремлюючи їх від основи програвача. Її масивна конструкція також допомагає ефективно гасити вібрацію, що проходить через армборд та опорний диск.
Общие
|
||||||||
Конструкция
|
||||||||
Характеристики
|
Ищешь проигрыватель винила? |
|
---|---|
![]() |